طراحي اپليكيشن رستوران با چيستا

راهنماي طراحي اپليكيشن رستوران

بسياذي از رستوران هاي كوچك به دنبال طراحي اپليكيشن رستوراني خود هستند تا ارتباط و درگيري بيشتري با مخاطبان و مشتريان خود داشته باشند، اما از نظر توسعه و قابليت هاي يك اپليكيشن چه گزينه هايي روي ميز دارند؟ اين مطلب قصد دارد پيشنهادات و مثال هايي براي كساني قصد طراحي اپليكيشن رستوران دارند ارائه كند…

پيشرفت هاي تكنولوژي در حال توانمندسازي مديران براي ايجاد تجربه ارتباط بيشتر با مشتريان كه در عين حال ساده و راحت نيز باشند است. بخش هاي زيادي از كسب و كارها در حال ايجاد اپليكيشن براي بهبود ارتباط با مشتريان خود هستند و اپليكيشن رستوران از اين قاعده مستثني نيست.

رستوران ها با هر اندازه اي، در حال توسعه اپليكيشن رستوران خود هستند كه به وسيله آن مشتريان مي توانند ميز رزرو كنند، سفارش بدهند و يا جزييات دلخواه خود از رزرو و سفارش را تغيير دهند. يك نظرسنجي نشان مي دهد كه مشتريان از اپليكيشن رستوران براي ديدن منو(55%) ، ديدن تخفيف ها(38.2%) ، سفارش آنلاين غذا(30%) و رزرو ميز(23.8%) استفاده مي كنند.

نظرسيجي ديگري نيز نشان دهنده استفاده نيمي از دارندگان موبايل هاي هوشمند از اپليكيشن هاي رستوراني كه برنامه هاي وفاداري مشتري ارائه مي كنند استفاده مي كنند.

5 دليل اصلي براي طراحي اپليكيشن رستوران عبارتند از:

 

  1. مشتريان به خاطر راحتي در ايجاد سفارش بيشتر سفارش مي دهند. آن ها با فشار چند دكمه روي گوشي خود با اپليكيشن رستوران سفارش خودرا ثبت مي كنند.
  2. شما مي توانيد به تعداد بيشتري مشتري در يك زمان رسيدگي كنيد.
  3. امكان بازاريابي و ايجاد آفر ها و تخفيفات و در نتيجه آگاهي بيشتر از برند شما براي مشترياني كه به شما اعتماد دارند و براي سرويس شما پول پرداخت مي كنند.
  4. طراحي اپليكيشن رستوران كه به خوبي طراحي شده باشد و نرم و روان كاركند باعث آمدن مشتريان بيشتر به رستورانتان خواهد شد.
  5. طراحي اپليكيشن رستوران به شما در ايجاد يك پايگاه مشتريان كمك مي كند. همچنين مي توانيد آمار هاي مربوط به آن هارا مطالعه و تحليل كنيد و اولويت گذاري هاي كسب و كارتان را بهتر انتخاب كنيد.

 

عملكرد اپليكيشن رستوران بايد براي كاربر درگير كننده و تعهدآور باشد

 

اپليكيشن رستوران شما دائما در حال ايجاد آفرهاي جديد براي ارتباط با مشتريان شماست. اگر طراحي اپليكيشن رستوران شما به درستي انجام شده باشد يك الگوي چرخشي ايجاد خواهد كرد – با ارئه تجربه كاربري بي نقص بي دردسر باعث بازگشت كاربر و سفارش دوباره خواهد شد. همچنين يك اپليكيشن مناسب ، باعص رضايت مشتري خواهد شد به طوري با كمال ميل نظرات خود را ابراز كند و شما را پيشنهاد و توصيه نيز خواهد كرد.

خدمات مرتبط چيستا : طراحي وب اپليكيشن

برنامه وفاداري مشتريان

اغلب رستوران ها در ارائه برنامه هاي تشويقي و پاداش خريد در رقابت با رستوران هاي زنجيره اي بزرگ مانند “مكدونالد” و “دانكين دوناتس” ناتوان بوده اند. طراحي اپليكيشن رستوران يك موقعيت استثنايي براي رقابت و ايجاد برابري در اين زمينه براي رستوران هاي ك.چكتر ايجاد ميكند.

اپليكيشن رستوران امكاني را فراهم مي كند تا مشتريان امتيازات خودرا ببينند و مواردي كه به عنوان پاداش براي آن ها در نظرگرفته ايد را نيز در نظر بگيرند تا براي امتياز بيشتر تلاش كنند. اين برنامه ها باعث افزايش حجم خريد در كسب و كار خواهند شدمشتريان براي دريافت پاداش و آفرهاي جديد بازخواهند گشت.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.