طراحي اپليكيشن iOS با چيستا

در دهه گذشته توسعه اپليكيشن موبايلي به عنوان يكي از نويدبخش ترين و سودآورترين صنعت ها ظهور كرده. تعداد زياد اپليكيشن هاي موجود در بازار نشان دهنده استفاده هرچه بيشتر ما از آن ها در جهت تعامل با مسائل مختلف و مشكلات ، مديريت امور روزانه و همينطور براي امور تفريحي و سرگرمي است. با استفاده از پلي استور گوگل و اپ استور اپل متوجه فعاليت هزاران توسعه دهنده اپليكيشن اندرويد و ios در جهت توليد و بروزرساني اپليكيشن هاي مختلف مي شويم.

در حال حاضر اپ استور اپل بيش از يك و نيم ميليون اپليكيشن ios دارد. چرا كاربران تا اين حد به ios علاقه مندند؟ اولا، كار كردن با ios راحت و ساده است. دوما، فرايند ثبت اپليكيشن ios در اپ استور سختگيرانه است ، به اين معني كه اپل از رسيدن اپليكيشن ios با كيفيت به دست كاربران مطمئن مي شود. و در آخر، اپل ثابت كرده كه حريم خصوصي و امنيت اطلاعات كاربران يكي از اولويت هاي اصلي اين شركت بوده و هست.

در نتيجه، توسعه دهندگان اپليكيشن ios بايد سخت كار كنند تا در پروسه طراحي اپليكيشن ios محصولي ارائه كند كه از هر نظر يك پله بالاتر از محصولات عادي باشد. طراحي اپليكيشن iOS

????

توسعه اپليكيشن چيزي بيشتر از طراحي اپليكيشن ios و فرستادن آن به اپ استور است. اين پروسه نيازمند برنامه ريزي دقيق، مهارت تحقيقات و بيشتر از همه تمركز كامل است. براي اطمينان از موفقيت اپليكيشن نهايي، شركت هاي توسعه دهنده موبايلي بايد يك سري مراحل در اين روند را طي كنند.

به طور معمول در روند طراحي اپليكيشن ios 5 مرحله اصلي وجود دارد:

فاز برنامه ريزي – قبل از انتشار اپليكيشن ، مهم است كه تمركز و دقت بالايي به خرج داد: اين اپليكيشن چه چالش هايي را حل مي كند؟ بازار هدف اين اپليكيشن ios چه كساني هستند؟ چه قابليت هايي در اپليكيشن نياز است؟  و… . بعلاوه ، انجام تحقيقات بازار مناسب و خوب براي اطمينان از قابل رقابت بودن اپليكيشن در بازار رقابتي آن بسيار ضروري است. فاز برنامه ريزي دربرگيرنده چيدمان و تحليل موارد مورد نياز در فاز هاي بعدي پروژه نيز مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.